MANAGING DIRECTOR
Hospitality Trading & Consulting este o companie care isi propune sa ofere servicii complete de asistenta pentru investitorii sau proprietarii de hoteluri. Activitatea companiei este structurata pet trei directii principale de activitate: consultant si management www.hotelbiz.roHotelbiz.ro), dotari si echipari pentru hoteluri (hotelequip.ro) respective recrutare si formare personal (www.hotelstaff.ro)
Activități principale si responsabilități
Organizarea si conducerea companiei, administrarea relațiilor cu furnizorii, căutarea de clienți, tranzacții cu proprietăți hoteliere, activității de francizare, lucrul cu arhitecții si designeri pentru organizarea proprietății dezvoltarea si implementarea conceptelor de amenajare interioara, studii de fezabilitate si oportunitate, evaluarea investiției, bugete si liste de inventar si echipament, implementarea standardelor si procedurilor, activități de pre-deschidere si turn-around management.
ASSOCIATE CONSULTANT
Trend Hospitality este o companie specializata in consultanta si management hotelier, oferind asistenta si consultanta investitorilor si proprietarilor pentru a dezvolta si administra proiectele proprii de hotel, restaurant, bar sau SPA. Activitatea companiei este organizata in 5 direcții principale de activitate: fundamentarea deciziei de investire, servicii tehnice, asistenta pe perioada dezvoltării, asistenta pentru deschidere si management.
Activități principale si responsabilități
Căutarea de clienți, negocierea contractelor, dezvoltarea conceptelor, activității de francizare si negociere, lucrul cu arhitecții si designeri pentru organizarea si realizarea proprietății, studii de fezabilitate si oportunitate, evaluarea investiției, bugete si liste de inventar si echipament, implementarea standardelor si procedurilor, recrutare, asistenta si consultanta privind probleme/ întrebări referitoare la domeniul ospitalității in timpul dezvoltării unui proiect.
DIRECTOR OPERATIONAL
Howard Johnson este un lanț hotelier internațional, parte a Wyndham Hotel Group, cel mai mare francizor in industria hoteliera din lume. Hotelul Howard Johnson Grand Plaza București are 285 camere este un hotel de 5 stele, localizat in centrul Bucureștiului.
Activități principale si responsabilități
Organizarea si coordonarea unei echipe de 90 de angajați: front office, concierge si housekeeping; asigurarea 24/7 a operării adecvate a hotelului si evaluarea standardelor; participarea in dezvoltarea planurilor de vânzare; dezvoltarea afacerii prin relaționarea cu clienții si satisfacția oaspeților; pregătirea si monitorizarea anuala a bugetului pentru operarea hotelului, statistici, rapoarte; organizarea echipei, recrutare, training, evaluare, motivare, suport in cumpărarea de produse specifice sau echipamente.
FRONT OFFICE MANAGER
Ibis este o marca bine cunoscuta de clasa economica parte din Accor Group, lider European in servicii de turism. Hotelul Ibis București – 250 camere si 100 angajați.
Activități principale si responsabilități
Organizarea si coordonarea unei echipe de 18 angajații din recepție si rezervări, asigurarea unei operări fluente si corecte, cum ar fi: rezervările, înregistrarea, facturarea oaspeților, pregătirea rapoartelor, statisticilor pentru superiori, managementul oamenilor, recrutare, trening, evaluare, motivare.